Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

ΑΛΛΑΓΗ ΧΡΟΝΟΥ - ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ

Κατ΄αρχήν ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ στους αναγνώστες και μη αυτού του ιστολογίου.
.
Με την αλλαγή του χρόνου σκέφτηκα να κάνω και μια αλλαγή στο ιστολόγιο. Ξεκίνησα με ένα ιστολόγιο στο wordpres . Πριν ενάμιση χρόνο. Το μόνο γνωστό στοιχείο της ταυτότητας μου η ηλικία. Σε μία ανάρτησή μου ενάντια στον ηλικιακό ρατσισμό ,που καλλιεργούσαν κάποια μπλόγκς , και σε σχετικά σχόλιά μου πήρα την απάντηση ,από γνωστό ιστολόγιο αριστερού δημοσιογράφου: "Οι γέροι χωριστά".
.
Συνειδητοποιώντας την διαγενεακή αντιπαλότητα που καλλιεργήθηκε στη νεολαία αποφάσισα να αλλάξω ιστολόγιο. Μπήκα στο Blogspot και έκανα άλλο ιστολόγιο , με αναρτήσεις κοινωνικού περιεχομένου, αφαιρώντας το στοιχείο της ηλικίας μου.
.
Τότε βρέθηκα στην αντίθετη πλευρά. Νέοι άνθρωποι , αγόρια και κορίτσια , έγιναν αναγνώστες και άφηναν συχνά σχόλια. Υποχρεώθηκα να "ανταποδώσωτο ". Δεν θεώρησα όμως σωστό. Δεν μπορεί να επικοινωνούν μαζί σου νέοι άνθρωποι και να μην ξέρουν ότι είσαι παππούς. Έτσι έκανα γνωστή την ηλικία μου , και το πρόσθεσα στον τίτλο του ιστολογίου. Άλλαξα το περιεχόμενο των αναρτήσεων από κοινωνικού σε πολιτικού και επιστημονικού περιεχομένου
.
Βρέθηκα όμως αντιμέτωπος με άλλο πρόβλημα. Διαφωνώντας με τις οικολογικές απόψεις κάποιου καθηγητή πανεπιστημίου , πήρα ,περίπου ,την απάντηση: "Τι να μας πεις τώρα και εσύ " , "ποιος νομίζεις ότι είσαι".
.
Έτσι σκέφθηκα να κάνω μια τρίτη αλλαγή στο ιστολόγιό μου. Να το κάνω επώνυμο γνωστοποιώντας τα βασικά στοιχεία της ταυτότητας μου. Έτσι πιστεύω ότι απελευθερώνομαι από τα "δεσμά"της ανωνυμίας , και θα δούμε το αποτέλεσμα του νέου πειράματος.
.
Από σήμερα οι αναγνώστες αυτού του ιστολόγίου θα γνωρίζουν τα περισσότερα στοιχεία της ταυτότητας μου. Πιστεύω πως δεν το κάνω για τους αναγνώστες. Το κάνω περισσότερο για μένα. Έχω την εντύπωση πως η ανωνυμία δεσμεύει ένα ιστολόγιο στο να εκφραστεί και να σχολιάζει ελεύθερα. Αυτό έδειξε η δική μου μικρή πείρα.
.
Δεν υποστηρίζω πως όλα τα ιστολόγια πρέπει να είναι επώνυμα. Όμως όποιοι μπορούν καλά είναι να το κάνουν. Προσωπικά δεν έχω λόγους να μην το κάνω. Οι άνθρωποι της ηλικίας μου είναι ελάχιστοι στα ιστολόγια. Τουλάχιστον ας μην είμαστε ανώνυμοι. Οι νέοι άνθρωποι δεν έχουν να χάσουν τίποτε από την επικοινωνία με γέρους.
.
Η διαγενεακή αντιπαλότητα , ο ηλικιακός ρατσισμός που καλλιεργείται ακόμα και από τον χώρο της Αριστεράς ,μόνο τους νέους μπορεί να βλάψει.
.
Και πάλι καλή χρονιά και καλή επιτυχία σε όλα τα ιστολόγια..

2 σχόλια:

  1. καλησπερα και συμφωνω κι εγω με την παράδοξη, σε πρωτη ματια, αποψη σου. Με την επωνυμια αποκαθιστας εξ αρχη μια ειλικρινη σχεση με τους αναγνωστες σου. Και αποφευγονται τα μαντεματα και οι παρεξηγησεις.

    Τωρα εμεις οι γυναικες σε θεματα ηλικιας, ακομα δυσκολευομαστε. Στο περιπου ομως, συμβιβαζομαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @cynical:
    Έχεις δίκαιο η σωστή έκφραση
    είναι "ειλικρινή σχέση.
    Όμως νομίζω μια ειλικρινή σχέση
    είναι ταυτόχρονα και μια απελευθερωμένη
    και αποδεσμευμένη σχέση.
    Όσο για την ηλικία των γυναικών ,νομίζω σημασία έχει η βιολογική και όχι η χρονολογική
    ηλικία.Και μιά γυναίκα με ιστολόγιο , άρα πνευματικά νέα , σίγουρα θα είναι και βιολογικά νέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή