Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

Μοναχική καρδιά.

Μέρες χριστουγέννων στό παγκάκι ενός πάρκου κάθεται μιά μοναχική "Καρδιά".

Στην πλατεία του πάρκου παίζουν δυό μικρά παιδιά.

Το ένα όμορφο χαρούμενο ,το άλλο άσχημο γκρινιάρικο.

Η "Καρδιά "τα πλησιάζει και ρωτάει πως τά λένε.

Τό όνομά μου είναι "Μίσος" απαντάει τό άσχημο.

Εμένα με λένε "Αγάπη" απαντάει το όμορφο.

Η "Καρδιά" αναρωτιέται τίνος είναι τα παιδιά.

Πρώτα φτάνουν οι γονείς του άσχημου και γνωρίζονται με την "Καρδιά".

Χαίρομαι για τη γνωριμία είμαι ο "Πλούτος" λέει ο μπαμπάς.

Και εγώ επίσης , είμαι η "Απληστία" συνεχίζει η μαμά.

Η σκηνή επαναλαμβάνεται με τους γονείς της "Αγάπης"

Εγώ είμαι ο "Νούς" απαντάει ο μπαμπάς της "Αγάπης"

Καί μένα με λένε "Καρδιά" συνεχίζει η μαμά , και είμαι τρελά ερωτευμένη με τον άνδρα μου.

Σαν έφυγαν οι οικογένειες, η καρδιά πρόσεξε στο αντικρυνό παγκάκι έναν όμορφο μοναχικό "Νού".

Τον ερωτεύθηκε τρελά.

Τα επόμενα χριστούγεννα τα παιδιά στο πάρκο θα είναι τρία.

Ένα το "Μίσος" , δύο οι "Αγάπες"

Σε λίγα χρόνια θα υπάρχει το "Πάρκο της Ευτυχίας"


Κ Α Λ Η Χ Ρ Ο Ν Ι Α

Καλή χρονιά.




















1 σχόλιο:

  1. Πάρα πολύ συμβολικό.
    Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου....
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή